De daktuinen worden alleen besproeid indien Diemel (onderhoudsbedrijf voor de daktuinen) aangeeft dat dit nodig is.
De Technische Commissie neemt hier verder actie op.
Het bestuur is van mening dat klachten over de omgeving van Zuiderduinen zoveel mogelijk, op individuele basis, gemeld moeten worden bij de Gemeente Den Haag.
Voor klachten kan men terecht bij:
Gemeente Den Haag - Meldingen
Alle JWA Beheer zaken zijn via het volgende Inlog-adres te bereiken:
Inloggen JWA Beheer
Alle informatie (onder andere telefoonnummer: 085 2737666) is te vinden op de website van:
Riool.nl
Bij het melden van een verstopping dient men (per gebouw) het volgende klantnummer te gebruiken:
Het klantnummer van Blok-A is: 100287
Het klantnummer van Blok-B is: 100307
In Blok A, B en de parkeergarage zijn brandblussers geplaatst.
In de parkeergarage bevinden deze zich nabij de (nood)uitgangen in de rode kast.
In Blok A en B hangen de blusapparaten op iedere verdieping - naast de aansluiting van de droge blusleiding - bij de deuren die toegang geven tot het trappenhuis.
Advies: kijk goed waar de blusapparaten hangen, zodat je ze in geval van nood – bij een beginnende brand - snel kunt vinden.
Gebruik blusapparaat:
Op de brandblusser is een handleiding aangegeven.
Veiligheidspin wegtrekken / pull out pin
Spuitstuk richten. Daarna knijpkraan indrukken / Aim hose at base of fire press lever. Use in upright position.
Bij problemen met de Screens moet contact opgenomen worden met de firma Niersman.
Het bewuste Screens-bedrijf kan door bewoners niet rechtstreeks worden benaderd en daarom moet dit dus via Niersman lopen.